lunes, 16 de noviembre de 2009

  • Escribirlo en coreano es difícil.
  • Writing it in Korean is difficult:
  • 한국어에서 쓰기 어려워요.
  • =>이걸 한국어로 말하는 건 저한테 어려워요
  • Estoy interesada en el urbanismo y aprender otras culturas.
  • I'm interesting in urban design and learn about other cultures:
  • 전 도시 계획과 다른 문화에 대해 알기 재미있아요.
  • =>저는 도시계획과 외국 문화에 관심이 많아요.
  • Me encanta viajar y quiero vivir en otros paises.
  • I love traveling and want to live in other countries:
  • 저는 여행을 좋아해요 또 다른 나라에 살고 싶어요.
  • =>저는 여행을 좋아해요. 그리고 외국에서 살고 싶어요.
  • Tenía que tomar una decisión, entonces elegí aprender coreano.
  • I had to make a decision, then I chose to learn Korean:
  • 전 결정을 내려야했다 그럼 한국어 배우기 선택했어요.
  • =>전 결정을 내려야 했고, 그래서 한국어를 선택했어요.
  • Quizás después aprenda japones y chino.
  • Maybe later I'll Japanese and Chinese:
  • 아마 나중에 일본어과 중국어를 배울게요.
  • =>아마(도) 나중에 일본어와 중국어를 배울 것 같아요.

as I said, full of mistakes ^_^

No hay comentarios:

Publicar un comentario

aprendospanish@gmail.com